Gerda en Jos: Parels van de Balkan

23 augustus: start camperreis De Parels van de Balkan

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis.

Morgen 23 augustus vertrekken wij voor onze rondreis door de Balkan.

Niet te vergelijken met onze fietstocht naar Rome, maar voor ons toch een nieuwe ervaring 'Een camperreis met ruim 20 equipes'. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Je ontvangt automatisch een mailtje wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Gerda en Jos

Reacties

Reacties

Co en Lia

Heel veel plezier, geniet ervan en hou alles heel

Adri en Vera

We gaan meegenieten.
Veel plezier. ??

Vera

Jos en Gerda vanuit mijn stoel wens ik jullie heel veel reis plezier en ga er lekker van genieten. ?⛱

Koen

De koffie staat klaar !!

jacob en marijke

Hoi Jos en Gerda je wordt een dagje ouder ga je het wat makkelijker doen toch.
Als jullie straks die parels zien neem er voor de familie ook een paar mee .
we gaan jullie volgen veel reisplezier en genieten

Ria

Jos en Gerda heel veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie verhalen!

Cees

Zondagmorgen vroeg: even een berichtje naar Jos & Gerda.
Eerst de verslagjes even lezen, boven aan beginnen.
Wij zijn zelf 2 jaar geleden in de Grotten van Postojna geweest ons verste punt van de vakantie.
Dus (zondagmorgen) ik begin met het bovenste verhaal en verwacht in de volgende verhalen naar Postojna te raken. Na 3 verhalen denk ik die gaan de verkeerde kant op.
Zag op een helderder moment de datums van de verhalen; o, zij gaan gelukkig de juiste richting op.
Veel plezier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!