Gerda en Jos: Parels van de Balkan

Bezoek aan Zagreb

Het verkeer op de autosnelweg A3 geeft wel veel lawaai. We besluiten om een plekje 25 meter verder van de weg af, tussen wat andere campers. Nu kan het nog voordat de anderen aankomen. Het scheelt wel wat.

We doen het vandaag lekker rustig aan. Veel kunnen we trouwens niet ondernemen. Aan de ene kant de autoweg en de andere kant een hek, met een klein poortje waardoor je naar het dorpje kan lopen, maar dat hebben we al gedaan. Het wordt weer warm, dus we wachten op de campers die komen gaan. Stuk voor stuk komen ze binnen en in het begin van de middag zijn ze allemaal binnen. Oh nee, niet allemaal want 2 hebben wegens ziekte of andere reden geannuleerd. We maken kennis en hebben het gevoel dat het met deze mensen goeie weken gaan worden.

Om halfzes drinken we een welkomsborrel met elkaar en aansluitend eten we gezamenlijk in het restaurant bij de camping.

Een gezellig start met de hele groep.

Per dag plaatsen we ook een paar foto's, dus kijk ook bij de fotogalerij.

Adri en Vera

Nu op weg...veel plezier.
Blijf jullie volgen.

Co en Lia

En nu dan de 'parels van de Balkan' opzoeken?!!!
We volgen jullie door de verhalen op de voet!
Heel veel plezier en geniet er van!

Siem en Ria

Begin van jullie reis klinkt al goed! Anders dan jullie fietsvakanties maar wordt vast net zo'n belevenis. Heel veel plezier ?

Edwin Lustermans

Ha Jos & Gerda,
Beetje jaloers ben ik wel. Wij zijn jaren in Kroatie op vak geweest, dus weten een beetje wat voor moois jullie gaan zien. We hebben wel steeds Zagreb links laten liggen, maar zo te zien toch mooie stad. En de Plitvic meren ... dat ze die niet hebben uitgeroepen tot een wereldwonder ... geniet ervan !!
Ik zal jullie berichtjes zo goed en (soms) zo kwaad overbrengen aan Pa.
Dank voor jullie belletje.
Lieve groet, Edwin

Kees en Rhea

De foto's beloven veel goeds voor deze reis. Wel een hele andere vakantie met zo'n groep, we zijn benieuwd hoe het jullie gaat bevallen! Geniet er van !