Gerda en Jos: Parels van de Balkan

Het slot van onze Balkan reis

De reis is voorbij en de verhalen en de foto's van 12, 13, 14, 15 en 16 september staan weer voor jullie en ons, als we straks thuis zijn,op de webblog.

Een mooie reis waarin we veel hebben gezien en vooral ook hebben gehoord en geleerd van de recente geschiedenis van de Balkan. De schitterende natuur heeft veel indruk op ons gemaakt. Een gebied om zeker nog een keer naar terug te keren.

De groepsreis had voor ons veel positieve aspecten, maar het was ook welpassieve vakantie. Gaan wij dit meer doen? Wij denken daar over na.

Wij hopen dat wij jullie via onze blog een kijkje hebben gegeven in deze mooie landen.

Groetjes , Gerda en Jos

Carla

Lieve Jos en Gerda , wij hebben heel erg genoten van jullie mooie verhalen . Wij zullen ze missen. Wij wensen jullie n veilige rustige terugreis toe! Veel liefs en tot snel in Havelte?

Vincent

Leuk en mooi om weer van alles van deze omgeving te lezen en delen met jullie.
Goeie reis terug...geniet nog lang na???

Co en Lia

Mooie verhalen van een mooie reis, ook de foto's geven een goede beleving van jullie avontuur!
Verder een goede terugreis en welkom thuis!

Vera

Jos en Gerda een hele mooie reis hebben jullie gemaakt en zijn op hele bijzondere plaatsen geweest die je anders misschien nooit bezocht zou hebben.Geniet nog van jullie terug reis.Bedankt voor het reis verslag.

Elly

Onze Henk Jan met zijn Ellen-Claire reist in BMW X5 met caravan jullie tegemoet.
Gisteren door Oostenrijk nu langs Maribor.
Gaat dezelfde weg op weg naar Griekenland.
Misschien zien jullie elkaar op de weg wel!!!!

Fijne terugreis hoor.
Zonverbrand en fris zie ik jullie volgende week maandag!
Dank voor alle belevenissen.
Was een feest om te lezen.
Elly.